RSS

Antyban

Posted on

Podobno bardzo łatwo dostać bana w miastach Second Poland. Podobno codziennie ktoś dostaje, na dodatek podobno za niewinność.

Wystarczy na przykład zdjąć bluzkę albo rzucić jakimś grubszym słowem. W ogóle, byle drobiazg wystarcza, hop-siup i gotowe, mamy bana, pa pa Krakow, żegnaj Poznan, au revoir Wroclaw.

Czymże więc sobie zasłużyłam na areszt w Krakowie, doprawdy nie wiem. Od wczorajszej nocy usiłuję się wydostać i nic. Przy próbie teleportu ląduję w malowniczych podziemiach.

Wiedziałam. Wiedziałam, że przesadzę z tym przestrzeganiem przepisów.

Skoro wyrzucenie bez możliwości powrotu to ban, zatrzymanie bez możliwości wyjścia jest czym? Antybanem?

Cóż mi pozostaje. Czekać na… bana? Też źle. Sytuacja wydaje się być bez wyjścia – dosłownie i w przenośni.

Gdybym chociaż miała coś do czytania.

———————

Czy ktoś pamięta Lois Lane?

———————

P.s. Wydostałam się, przy ponownym logowaniu wybierając dom jako lokację startową. Teraz trochę się boję tam wracać.

About Madelaine

Just living in SL... Sometimes login in RL too ;-)

Skomentuj

