RSS Feed

Na dodatek

Posted on

Wczoraj zaczęłam o skinach i oczywiście, że ledwo ruszyłam temat. Uznajmy więc, że to początek cyklu – o każdym wartym uwagi skinie będę raportować.

Niniejszym…

W KA Designs można znaleźć 4 pudełka ze skinami. 4 odcienie, od całkiem ciemnego po całkiem nieopalony. Coś dla wielbicieli tatuaży – skiny występują pod wspólną nazwą Flower Edition i są z przodu i z tyłu ozdobione kwiatami.

Skin – Pale *Flower Edtion*, KA Desings Island2, 0 L$

Włosy – ETD Bonita Elika’s Brown, ETD, 1 L$

———-

About Madelaine

Just living in SL... Sometimes login in RL too ;-)

5 responses »

  1. Dzięki kochana. Skin jest boski 🙂

  2. drugiezyciemad

    Jest, zgadza się 🙂 Chociaż ostatecznie zdecydowałam się na odcień Pale (na zdjęciu widać Sunkissed, Pale jest ciut jaśniejszy).

  3. Ja mam pytanie a wiesz gdzie mozna dostac dobre ao ?

  4. drugiezyciemad

    o AO też będzie 🙂

  5. Pingback: Tradycyjne łowy weekendowe « Drugie życie Madelaine

Skomentuj

