RSS

Górna półka

Posted on

MMSkins to moje pierwsze – obok Savvy Avvy – spotkanie z markowymi freebiesami w SL. A było to niespełna rok temu, tuż po świętach, dzięki Morrigan, która na moje żale, że szukam skina bez makijażu podała mi tajne namiary.

I tak to się zaczęło…

Wczoraj okazało się, że MMSkins zmienia nazwę na swojsko i jakoś tak radośnie brzmiące LeLutka. W związku z tym powstaje nowa grupa o tej nazwie, nie do odkrycia w Search, należy więc polecieć do dawnego MMSkins i tam się zapisać. W notice znajdziemy dwa prezenty – dla pań i panów. W męskiej paczce są spodnie, czarny golf i wełniana marynarka, w damskiej trzy suknie. Z górnej półki.

—————–

About Madelaine

Just living in SL... Sometimes login in RL too ;-)

2 responses »

  1. Mnie też zastanowiła ta nowa nazwa MM. Popytałam znajomych i okazało się, że Minnu jest Chorwatką, a LeLutka to po chorwacku lalka!

  2. drugiezyciemad

    Ooo, czyli skojarzenia słowiańskie są jak najbardziej na miejscu 🙂 Dziękuję za wyjaśnienie.

Skomentuj

