RSS

wyspa X

Posted on

20 IX

Nadchodzi jesień, pora odjeżdżać. Moja Wyspa zaczerwieniła się jarzębiną i zachodami słońca, kwiatów jest mniej i plaża stała się bardziej kamienista. Kiedy wieczorami patrzę na morze wydaje mi się, że daleko, na samym końcu nieba widać żagle jachtu Kociego Mężczyzny.

Dzięki temu, że znowu odpłynął, od kilku dni mam tylko dla siebie całą Wyspę, a to jak wiesz dodaje odwagi Słonecznemu Chłopcu. Spędzam więc z nim większość nocy i całe dnie obserwując, jak zmienia znaczenie rudozłoty połysk jego włosów. Jego ciało wykrada Wyspie resztki ciepła i kiedy ja siedzę na tarasie, opatulona w najcieplejsze swetry i koce, on przybiega półnagi, uśmiechnięty obezwładniająco… I nie wiem już, czy jest taki dlatego, że takim go wymyśliłam, czy też dlatego, że taki jest po prostu.

Wiesz, Chłopiec zapomniał o wszystkim, jest ze mną, jakby nigdy nie było tamtej rozmowy, jakby nigdy nie było jego ucieczki. Ani słowem nie wspomniał o swoim pobycie u Ciebie, nie opowiada mi nigdy co robi, gdy znika na kilka tygodni. Teraz też szykuje się do kolejnej wyprawy, podczas której zapomni zupełnie o tym, że siedzi dzisiaj przy mnie, pocałunkami i niecierpliwymi dłońmi przeszkadzając mi w pisaniu do Ciebie.

Nadchodzi jesień, pora wyjeżdżać, wczoraj spakowałam już wszystkie walizki, dzisiaj o świcie odleciały mewy. Wyspa schowana była we mgle, wyglądała jak kłębek szarej wełny i kiedy na niebie pojawiło się chłodne, cytrynowe słońce, zaczęły wyfruwać setki ptaków. A teraz taka tu cisza, wszyscy czekamy tylko na powrót Kociego Pana, bo to on ma klucze do mojego domu. Wyjadę stąd natychmiast, kiedy drzwi będą zamknięte.

Ale nie zabiję Wyspy, obiecuję.

—————

About Madelaine

Just living in SL... Sometimes login in RL too ;-)

Skomentuj

