RSS

cisza

Posted on

.

* * *

.

Czytam swoje stare wiersze
co mogę powiedzieć
to pewnie megalomania a może raczej
tęsknota za sobą
Tylu rzeczy nie udało mi się napisać
Tak wiele napisałam Z pamięci
przepowiadając miejsca ludzi zdarzenia

.

Czytasz moje stare wiersze
co możesz powiedzieć
Może tęsknisz za mną
chociaż nigdy cię nie znałam Może myślisz
jaka to była dziewczyna
Kolorowa bezbarwna smutna wesoła
mądra A może wcale jej nie było

.

Moje stare wiersze czytają w twoich myślach
co mogą powiedzieć Pomyśl

.

————————–

.

About Madelaine

Just living in SL... Sometimes login in RL too ;-)

Skomentuj

