RSS Feed

co pan robił przez te 14 księżyców?

Posted on

Second Life zawsze było ważne, od początków mojego w nim istnienia. I jest ważne nadal, chociaż różne wydarzenia pierwszego życia zepchnęły to drugie na margines.

Nadal ważne.

Nie jestem zwierzęciem stadnym, w dzieciństwie zostałam chyba źle zsocjalizowana, a może po prostu urodziłam się z tym. Ale mimo to pouczestniczyłabym sobie w życiu polskiego SL, byłoby potem o czym opowiadać na blogu, byłoby co krytykować, na co narzekać, z czego się śmiać, kogo denerwować. Bywały takie czasy.

I nie brak odpowiedniego towarzystwa, nie znudzenie SL, nie kurczący się czas – nic z tych rzeczy nie popsuło mi Second Life tak, jak fatalny net. Zaprawdę powiadam Wam, wszystko da się jakoś wytrzymać, ale tempo wczytywania i czas reakcji potrafi wykończyć najbardziej zaangażowanych zapaleńców.

Póki co przeczekuję zajmując się głównie freebiesami, z nadzieją na prędkość netu taką, że wiatr rozwiewać będzie włosy. W tym i tamtym świecie.

—————

About Madelaine

Just living in SL... Sometimes login in RL too ;-)

One response »

  1. Masz Mad ten sam problem co ja. Gdy zaczynam publicznie narzekać na lagi słyszę:
    – ale przecież tutaj nie ma lagów.
    Odpowiadam wtedy:
    – wiem, wiem to wina mojego internetu.

    I tak już jest. Do tego stan techniczny mojego komputera ma wiele do życzenia, ale cóż. Ciągle są ważniejsze wydatki 🙂

    Pavlo.

Skomentuj

