Daily Archives: 29/10/2008

Miszmasz

Posted on

Rzeczy znalezione tu i tam. Stylistycznie niewiele mają ze sobą wspólnego, łączy je na pewno cena (a raczej jej brak).

Zaczniemy od xstreetsl, tam znalazłam wczoraj kilka ciekawych rzeczy. Nie wszystkie zdążyłam zmierzyć i sfotografować, tylko kilka.

Na początek buty. Mokasyny, kolorystycznie idealne do jesiennych strojów. W sam raz na wycieczkę do lasu.

Buty – Moccassien, 0 L$

Teraz z zupełnie innej beczki, skin. Na Halloween? Nie jestem pewna, chociaż kto wie, białe tygrysy mogą być straszne. Założyłam go i… ciekawe uczucie. Bez ubrań, a jednak nie nago.

Mrrrrrrau.

Skin:White Tiger Skin (Male & Female), 0 L$

Włosy: Aimee pitch, Maitreya, 0 L$ (nie wiem, czy nadal są)

Skoro już jesteśmy przy skinach, w Weird Designs pojawiły się wczoraj dwa pudełka. W jednym jest skin, w drugim tatuaż. Skina nie polecam na romantyczną randkę, chyba, że ktoś spotyka się z zombie. Tatuaż ma nieco bardziej wszechstronne zastosowanie.

Skin, tatuaż: Weird Designs, 0 L$

Przedwczoraj pokazywałam suknię z Crimson Shadow, wczoraj w nocy udało mi się złapać strój z Silent Sparrow. Miałam dużo szczęścia, zajrzałam tam przed pójściem spać i akurat trafiłam na wild card – najpiękniejszy znak zapytania. Wskoczyłam na krzesełko zanim ktokolwiek z licznie oczekujących na swoją literę się zorientował… i natychmiast uciekłam, na wszelki wypadek.

Strój jak większość tych z Slient Sparrow może być noszony przez awatary płci obojga, poły płaszcza i kołnierz występują w wersji damskiej i męskiej. Można też kombinować, w zestawie są długie i krótkie spodnie, dwa rodzaje bluzek itd. Po prostu kolejne ubranie warte uwagi.

Jeżeli nie zapomnę, dołożę później zdjęcie klamry paska w większym zbliżeniu.

Strój: pumpkins! lucky chair suite (damskie i męskie), Silent Sparrow, 0 L$

Na zakończenie jeszcze raz xstreetsl. Tym razem włosy – już trzecie z White Well. Coraz bardziej mi się podobają.

Włosy: ww*hair-064:Free Gift, 0 L$

Znalazłam też na xstreetsl darmowe pozy. Ale do nich potrzebny jest pistolet, a jedyny jaki mam to ten na króliczki.

—————–